1 |
1080-ARCONF |
آسیب شناسی تدریس زبان عربی در برخی مدارس متوسطه (بررسی موردی شهر بوشهر) |
فاطمه توانا |
پذیرفته شده |
2 |
1020-ARCONF (R3) |
آسیبشناسی علل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات عربی در درس صرف؛ مطالعۀ موردی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان |
مسعود باوان پوری، فاطمه اکبری سلطانباجی، صادق صیادی |
پذیرفته شده |
3 |
1094-ARCONF |
ارزشیابی مجازی در آموزش زبان عربی در دوران «کرونا» چالش ها و فرصت ها |
علیرضا کاوه نوش آبادی، فاطمه لطفی مفرد نیاسری |
پذیرفته شده |
4 |
1010-ARCONF (R1) |
ارزیابی دیدگاه دانشجویان نسبت به کلاسهای گفت و شنود و آزمایشگاه زبان عربی |
مرتضی زارع برمی، پوران رضایی چوشلی |
پذیرفته شده |
5 |
1061-ARCONF |
انواع فعالیت ها در آموزش مکالمه زبان عربی بر اساس رویکرد تکلیف محور |
دانش محمدی رکعتی، سارا عباسی، یوسف نظری |
پذیرفته شده |
6 |
1009-ARCONF (R1) |
بایدها و نبایدهای ارتقاء کیفیت آموزش عربی و معرفی عوامل چالشزا از نگاه دبیران عربی و دانشآموزان متوسطه (مطالعه موردی دوره اول متوسطه مدرسه دخترانه در شهر شاهرود) |
محدثه برقی، هدایت الله تقی زاده |
پذیرفته شده |
7 |
1082-ARCONF |
بررسی انتقادی کتاب «محاوراتٌ فی تاریخ الأدب العربی» |
صابره سیاوشی |
پذیرفته شده |
8 |
1064-ARCONF (R2) |
بررسی انگیزه دانش آموزان شهرستان اردکان در درس عربی و تأثیر آن در یادگیری (مطالعه موردی: دبیرستانهای ماندگار شرف و شهید حسین انصاری) |
محمد مهدی کریمی، پرنیان هوشنگی ماهر |
پذیرفته شده |
9 |
1015-ARCONF (R1) |
بررسی تأثیر آموزش زبان عربی با الگوی تدریس مشارکتی جیگ ساو بر انگیزه ی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان |
محسن رضایی، وحید مبارک، حامد رضایی |
پذیرفته شده |
10 |
1018-ARCONF (R1) |
بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر شعر و ریتم بر یادگیری قواعد درس عربی مقطع متوسطه |
فاطمه زالی |
پذیرفته شده |
11 |
1011-ARCONF |
بررسی تاریخچه کتابهای نگارش شده به زبان عربی در زمینه علوم و پزشکی |
فهیمه محمودنیا |
پذیرفته شده |
12 |
1008-ARCONF (R1) |
بررسی عوامل ضعف دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیّات عربی در درس صرف و نحو از دیدگاه استادان و دانشجویان (بررسی موردی:4دانشگاه دولتی شهر تهران) |
سید مرتضی صباغ جعفری، سمیرا حیدری راد |
پذیرفته شده |
13 |
1027-ARCONF |
بررسی کاربردیِ کارآمدی آموزش زبان عربی در دانشگاه فرهنگیان (بررسی موردی: پردیس آیت الله طالقانی قم) |
محمودرضا توکلی محمدی، علیرضا دهاقین |
پذیرفته شده |
14 |
1022-ARCONF (R1) |
بررسی میزان علاقه به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی در میان دانشجویان گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان |
سهیلا کاظم علیلو، فاطمه اکبری سلطانباجی، مسعود باوان پوری |
پذیرفته شده |
15 |
1037-ARCONF (R1) |
تأثیر تداخل زبانی مثبت در یادگیری زبان عربی |
مصطفی رسولی نژاد، سید رضا میراحمدی، حبیب کشاورز |
پذیرفته شده |
16 |
1047-ARCONF (R1) |
تجارب زیسته دانشآموزان از عوامل بی علاقگی به درس عربی(مطالعه موردی: دانشآموزان متوسطه اول شهر قم) |
زهرا بختیاری، فاطمه علی پور |
پذیرفته شده |
17 |
1059-ARCONF (R1) |
تجربه زیسته دبیران عربی از چالش های ارزشیابی درس عربی |
بهاره نشاط مقدم، فاطمه علی پور، مرضیه موحدی فر |
پذیرفته شده |
18 |
1048-ARCONF |
تحلیل رویکرد موضوعی ـ تربیتی به «آموزش زبان عربی» در برنامه درسی بازنگری شده توسط دانشگاه فرهنگیان |
جمال طالبی قره قشلاقی |
پذیرفته شده |
19 |
1039-ARCONF |
تحلیل محتوایی مقالات مجله علمی ـ پژوهشی «دراسات فی تعلیم اللغة العربیة و تعلمها» منتشر شده در 2020 |
ناهید نصیحت |
پذیرفته شده |
20 |
1063-ARCONF |
تحلیل و بررسی محتوای کتب آموزش زبان عربی دوره متوسطه دوم |
سعیده میرحق جو لنگرودی، فاطمه علی نژاد چمازکتی |
پذیرفته شده |
21 |
1026-ARCONF |
تربیت زیبایی شناسی در آموزش زبان عربی و الهیات |
علی ابراهیمی نیا، عفت شوندی |
پذیرفته شده |
22 |
1099-ARCONF (R1) |
راهبردهای آموزش و یادگیری اثربخش زبان عربی در دوره متوسطه |
زینب طیبی |
پذیرفته شده |
23 |
1069-ARCONF (R1) |
سنجش و تحلیل میزان پویایی کتاب عربی پایهی هشتم براساس تکنیک ویلیام رومی |
آوا کندری، زهرا علیزاده |
پذیرفته شده |
24 |
1025-ARCONF (R2) |
شناسایی مشکلات کارورزی رشته عربی از دیدگاه اساتید کارورزی وتدوین الگویی جهت بهینه سازی کارورزی |
مریم سادات باقری موسوی |
پذیرفته شده |
25 |
1056-ARCONF (R2) |
علل و عوامل بیانگیزگی و ضعف برخی از دانشآموزان مقطع متوسطه در درس عربی در مدارس ایران |
محمدحسین مهدی وند |
پذیرفته شده |
26 |
1078-ARCONF (R1) |
عوامل بیانگیزگی و موانع یادگیری دانشآموزان نسبت به درس عربی و راهکارهای دستیابی به وضع مطلوب |
محسن رفیعی، معصومه شریفی، زهرا سادات نادری، فاطمه صابری، علی ابراهیمی نیا |
پذیرفته شده |
27 |
1074-ARCONF (R3) |
عوامل موثر بر بدفهمی های آموزش زبان عربی در مدارس ایران |
علی محمدزاده سلطان احمدی |
پذیرفته شده |
28 |
1075-ARCONF |
فرهنگ لغت های معاصر زبان عربی و کلمات نوظهور (پژوهش در دو فرهنگ لغت"المکنز الکبیر"و"المعجم الوسیط") |
پرنیان هوشنگی ماهر، خلیل پروینی |
پذیرفته شده |
29 |
1097-ARCONF |
کارکردهای دانش تربیتی در توانمند سازی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در آموزش عربی با رویکرد سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت |
زهره تقوی |
پذیرفته شده |
30 |
1089-ARCONF |
کاوش ردپای فرهنگ زبانی در کتاب عربی پایه هفتم |
پوران رضایی چوشلی، سید عدنان اشکوری |
پذیرفته شده |
31 |
1092-ARCONF |
معلم درس عربی ؛ ویژگی ها و شایستگی ها |
معصومه بیدار، معصومه شریفی، محسن رفیعی |
پذیرفته شده |
32 |
1043-ARCONF |
نقد وبررسی شیوه های آموزش نحو عربی |
نعمت اله به رقم |
پذیرفته شده |
33 |
1086-ARCONF |
نقش استادان در افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانشجومعلمان رشته عربی |
اعظم محمودی |
پذیرفته شده |
34 |
1001-ARCONF (R1) |
نقش کارورزی در رشد حرفهای مرتبط با آموزش زبان عربی |
هدایت الله تقی زاده |
پذیرفته شده |
35 |
1016-ARCONF (R3) |
نقشه مفهومی در درس عربی وآموزش اثربخش |
ملیحه مقبلی |
پذیرفته شده |
36 |
1024-ARCONF |
نگاهی بر آموزش زبان عربی و چالشهای آن در ایران |
فاطمه علی نژاد چمازکتی، سعیده میرحق جو لنگرودی |
پذیرفته شده |
37 |
1038-ARCONF |
نگاهی به کارآمدی راهبردهای نوین آموزش زبان عربی در ایران |
محمودرضا توکلی محمدی، معصومه صیامی، محمد امین فرزان |
پذیرفته شده |
38 |
1002-ARCONF (R1) |
هوشهای چندگانه؛ رویکردی برای آموزش مهارت «خواندن» و «نوشتن» عربی |
سجاد اسماعیلی |
پذیرفته شده |
39 |
1017-ARCONF |
واکاوی ناقدانه بخش قواعد در کتاب عربی پایه یازدهم رشته ادبیات و علوم انسانی |
محبوبه زارع مهرجردی |
پذیرفته شده |